Bu Blogda Ara

20 Haziran 2012 Çarşamba

erkek bebek yeleği (cepken)şapka ve papyonu




Uzun zamandır bloğumu ihmal ediyordum sanırsam,işte geldim burdayım veeeeeee erkek bebek cepkeni ile karşınızdayıııım:))) Bu takımı bitireli baya uzun süre oldu fakat öğretmen arkadaşımın oğluşuna yapmıştım,hediye yerine ulaşmadan paylaşmak istemedim,hediye yerine ulaştıktan sonra da ihmalime geldi,ancak bugüneymiş kısmet.Nasıl beğendiniz mi?Arkadaşlarım ve hediyenin sahibi Serpil öğretmen çok beğendiler...Şimdi de bir tane daha yapıyorum bu takımdan başka bir sahiplisi var,yetiştiririm inşallah:))Bakalım onlar beğenecek mi?

14 yorum:

sukranozbek dedi ki...

fatmacığım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar şanslı bebeğimiz güzel günlerde sağlıcakla kullansın

Marifetane hobi dedi ki...

Çok şık güzel bir takım olmuş canım ellerine sağlık güle güle kullanılsın hayırlı cumalar..

Ayten dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş.:)))

fotolabida maria dedi ki...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

fates dedi ki...

HEPİNİZE ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR,İYİ Kİ VARSINIZ...

Mara dedi ki...

Harika. Yeni yılınız kutlu olsun.

Mara dedi ki...

Harika. Yeni yılınız kutlu olsun.

Sena Çeyiz dedi ki...

çok beğendim harika olmuş. Benimkisi kız olsada imrendim doğrusu. :)

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş ben hiç örgü yapmasını bilmiyorum sizin sayenizde biraz birşeyler öğrendim okula gitmediğim boş zamanlarımda inceliyorum sitenizi bu örnekte hoşuma gitti keşke açıklayarak paylaşmış olsaydınız bende bunu yapmak istiyorum yeğenime

Nilguntoys dedi ki...

eline sağlık çok şirin olmuş senide beklerim bloguma

Adsız dedi ki...

Wow! Fіnally I gοt a websitе from whеге І bе able
to actuаlly get valuаblе facts regaгdіng mу
ѕtuԁу and κnowledge.

Feеl fгee tо surf tо my web page seopressor version5

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, farklı bir çalışma:)

tatlı sefam dedi ki...

bende ordum bundan face de orgu grubu actım katılırsan ordanda paylasım yapabılırsın

sihirli hobi dedi ki...

Çok şık bir takım olmuş,ellerinize sağlık.