Bu Blogda Ara

14 Nisan 2011 Perşembe

bebek yelekleri




Bu yelekler de hediye,sahiplerine iletildi,güle güle kullanırlar inşallah...
Lacivertli olan hatta iki taneydi,ikiz bebeklere yapıldı fakat ben tekini çekmişim,diğeri de başka bir bebeğe gitti.
Örmesi çok zevkli bir model ve bu şekildeki robaları çok beğeniyorum,sizin de beğeneceğinizi umuyorum,yapmanızı tavsiye ederim.
76 ilmekle başladım,3 sıra haroşa ördükten sonra artırmalı kısma geliyoruz.Kenar kısmını 6 ilmek haroşa örüyorum.Sonra 2 düz 1 artır,2 düz 1 artır şeklinde sıra sonunda 6 tane kenar ilmeği kalana kadar devam edip son 6 ilmeği de haroşa örüyorum.ters sırasında artırdığımız yerleri düz,diğerlerini de ters örüyoruz.Yani düzünde 2 düz 1 ters görünüyor.8 sıra buna devam ediyorum,sonra yine 3 sıra haroşa örüyorum.Haroşa bitince aynı aşamaları bu kısım için tekrarlıyorum,bu işlemler 3 defa tekrar ediliyor toplamda.En son artık diğer robalı yeleklerin hepsi gibi kollar için ilmekleri kesip ön ve arkayı hep birlikte örüyorum.Alt kısım için istediğiniz örneği kurabilirsiniz,ben bu örneği seçtim,çok beğendiğim için,tercih sizin artık...

4 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

hayırlı cumalar canım.Yelekler harika olmuş.ellerine sağlık..Kutlu doğum haftası sebebiyle blogumda hep beraber yasin ve salavat okumaları başlattık.Birde güzel hediyem var, okumalara katılmak için bloguma bekliyorum.hayırlı geceler..

Unknown dedi ki...

hayırlı cumalar..

ellerine sağlık yelekler çok güzel olmuş, sahipleri güzel günlerde giysinler inşallah..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canımyelek mükemmel olmuş ellerine sağlık sağlıkla giyilsin.

fates dedi ki...

hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.iyi ki varsınız.